KT hakee viestintä- ja tapahtumakoordinaattoria
Haemme osaksi Tärkeissä töissä -työelämän kehittämisen tiimiä toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen viestintä- ja tapahtumakoordinaattoria.

Tehtäviisi kuuluvat
- erilaiset viestinnän ja tapahtumamarkkinoinnin avustavat tehtävät; kuten Drupal-pohjaisten verkkosivujen päivittämisestä, kävijästatistiikasta, saavutettavuudesta ja seo-optimoinnista huolehtiminen
- sosiaalisen median kanavien ylläpito ja seuranta sekä viestinnässä avustaminen
- hallinnollisia tehtäviä; kuten tilastointia, dokumenttien hallintaa, raportointia ja tapahtumien osallistujahallintaa (CRM)
- Tärkeissä töissä -työelämän kokonaisuuden markkinointia messuilla ja tapahtumissa sekä tapahtumien, kokousten ja kampanjoiden järjestelytehtäviä
Edellytämme
- hyviä yhteistyö- sekä vuorovaikutustaitoja
- aloitekykyä, aktiivista otetta tiimityöskentelyyn ja palveluhenkistä työotetta
- sujuvaa kirjallista ja suullista ilmaisua
- sujuvaa toimimista Microsoft 365 -ympäristössä
- vahvaa organisointi- ja koordinointikykyä
- kokemusta sosiaalisen median, intran ja verkkosivujen ylläpidosta
- kokemusta tapahtuma- ja osallistujahallinnasta
Eduksi katsotaan
- kokemus projektityöstä (erityisesti ESR-rahoitus)
- kokemus työelämän kehittämisestä
- soveltuva alempi korkeakoulututkinto
Tarjoamme
- monipuolisen tehtäväalueen
- näköalapaikan valtakunnalliseen työelämän kehittämiseen ja työmarkkinatoimintaan
- kilpailukykyiset työsuhteen ehdot
Vapaamuotoiset hakemukset palkkatoivomuksineen pyydämme lähettämään viimeistään 31.8.2025 sähköpostilla osoitteeseen ktrekry(at)kt.fi. Laita hakemukseen ja sähköpostin aihekenttään merkintä ”Viestintä- ja tapahtumakoordinaattori, työelämän kehittäminen”.
Tehtävää koskevat tiedustelut
Neuvottelujohtaja Anna Kukka, anna.kukka(at)kt.fi, p. 050 347 9342
Tiedustelut ma 18.8 klo 12–13, pe 22.8 klo 10–13 ja ma 25.3 klo 12–13.