Uutinen

KT hakee viestintä- ja tapahtumakoordinaattoria

Haemme osaksi Tärkeissä töissä -työelämän kehittämisen tiimiä toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen viestintä- ja tapahtumakoordinaattoria.

Kuvassa joukko ihmisiä, jotka istuvat pöydän ympärillä ja keskustelevat toistensa kanssa.

Tehtäviisi kuuluvat 

  • erilaiset viestinnän ja tapahtumamarkkinoinnin avustavat tehtävät; kuten Drupal-pohjaisten verkkosivujen päivittämisestä, kävijästatistiikasta, saavutettavuudesta ja seo-optimoinnista huolehtiminen
  • sosiaalisen median kanavien ylläpito ja seuranta sekä viestinnässä avustaminen 
  • hallinnollisia tehtäviä; kuten tilastointia, dokumenttien hallintaa, raportointia ja tapahtumien osallistujahallintaa (CRM) 
  • Tärkeissä töissä -työelämän kokonaisuuden markkinointia messuilla ja tapahtumissa sekä tapahtumien, kokousten ja kampanjoiden järjestelytehtäviä 

Edellytämme

  • hyviä yhteistyö- sekä vuorovaikutustaitoja
  • aloitekykyä, aktiivista otetta tiimityöskentelyyn ja palveluhenkistä työotetta
  • sujuvaa kirjallista ja suullista ilmaisua
  • sujuvaa toimimista Microsoft 365 -ympäristössä 
  • vahvaa organisointi- ja koordinointikykyä
  • kokemusta sosiaalisen median, intran ja verkkosivujen ylläpidosta
  • kokemusta tapahtuma- ja osallistujahallinnasta

Eduksi katsotaan 

  • kokemus projektityöstä (erityisesti ESR-rahoitus)
  • kokemus työelämän kehittämisestä
  • soveltuva alempi korkeakoulututkinto

Tarjoamme 

  • monipuolisen tehtäväalueen
  • näköalapaikan valtakunnalliseen työelämän kehittämiseen ja työmarkkinatoimintaan
  • kilpailukykyiset työsuhteen ehdot

 

Vapaamuotoiset hakemukset palkkatoivomuksineen pyydämme lähettämään viimeistään 31.8.2025 sähköpostilla osoitteeseen ktrekry(at)kt.fi. Laita hakemukseen ja sähköpostin aihekenttään merkintä ”Viestintä- ja tapahtumakoordinaattori, työelämän kehittäminen”.

Tehtävää koskevat tiedustelut 

Neuvottelujohtaja Anna Kukka, anna.kukka(at)kt.fi, p. 050 347 9342

Tiedustelut ma 18.8 klo 12–13, pe 22.8 klo 10–13 ja ma 25.3 klo 12–13.